Autore: rob thomas

rob thomas – Putting the Solo Record Together

Tell me why, tell me why, tell me why. Why can’t we live together? Tell me why, tell me why. Why can’t we live together? Everybody wants to live together. Why can’t we be together? No more war, no more war, no more war… Just a little peace. No more war, no more war. All we want is some peace in this world. Everybody wants to live together. Why can’t we be together? No matter, no matter what colour. You are still my brother. I said no matter, no matter what colour. You are still my brother. Everybody wants to live together Why can’t we be together? Everybody wants to live. Everybody’s got to be together. Everybody wants to live. Everybody’s going to be together. Everybody’s got to be together. Everybody wants to be together. I said no matter, no matter what colour. You’re still my brother. I said no matter, no matter what colour. You’re still my brother. Everybody wants to live together. Why can’t we be together? Gotta live together…...

Read More

rob thomas – A Moment Out of Our Life

[P. Diddy] Aiyyo, you ready? Let’s do it [music starts] Mmm, yeah, uhh.. Yeah, uhh.. c’mon I’m the definition of half man, half drugs Ask the clubs, Bad Boy – that’s whassup After bucks, crush cruise after us No gaze, we ain’t laughin much Nothin but big thangs, check the hitlist How we twist shit, what change but the name? We still here, you rockin wit the best Don’t worry if I write rhymes, I write checks (ahh!) Who’s the boss? Dudes is lost Don’t think cause I’m iced out, I’ma cool off Who else but me? (who else?) And if you don’t feel me that mean you can’t touch me, it’s ugly, trust me Get it right dawg, we ain’t ever left We just, moved in silence and rep to the death (yeah) It’s official, I survived what I been through Y’all got drama, “The Saga Continues…” [Chorus] We ain’t, go-in nowhere, we ain’t, goin nowhere We can’t be stopped now, cause it’s Bad Boy for life We ain’t, go-in nowhere, we ain’t, goin nowhere We can’t be stopped now, cause it’s Bad Boy for life [Black Rob] Aiyyo strait from the Harlem streets I don’t play, I push it down wit the Harlem Heat (uh-huh) All a sudden niggaz got a problem wit me (Black, what happened?) They run around actin like the black don’t care eat...

Read More

rob thomas – Meeting Itall Schur

(The Devil is in all you!) Creature core you can’t ignore I got a 5000 fingers of dead yeah A Rats are we you can’t break free You’re with the livin’ on your bed yeah! Meet the creeper, dig it deeper! Meet the creeper, yeah! Yeah! I see the dead in your eyes! I transform in the skies! Stabbin out the city’s crowd Like a dagger fallin on your baby Thrill the kill I know you will Feed the monster and the lady Meet the creeper, dig it deeper! Meet the creeper, yeah! Yeah! I see the dead in your eyes! I transform in the skies! Creature core you can’t ignore I got a 5000 fingers of dead yeah A rats are we you can’t break free You’re with the livin’ on your bed yeah! Meet the creeper, dig it deeper! Meet the creeper, yeah! Yeah! I see the dead in your eyes! I transform in the skies! Meet the creeper ahhhh Meet the creeper ahhhh Meet the creeper ahhhh Meet the...

Read More

rob thomas – Believe [Bonus Track]

I just can’t help believing When she smiles up soft and gentle, With a trace of misty morning, And a promise of tomorrow in her eyes… And I just can’t help believing When she’s lying close beside me And my heart beats with the rhythm of her sigh… This time the girl is gonna stay This time the girl is gonna stay… For more than just a day I just can’t help believing When she slips her hand in my hand And it feels so small and helpless That my fingers fold around it like a glove… And I just can’t help believing When she’s whispering her magic And her tears are shining honey sweet with love… This time the girl is gonna stay (This time the girl is gonna stay) This time the girl is gonna stay… For more than just a day For more than just a day… (I just can’t help believing…) (repeat till...

Read More

rob thomas – Something To Be

Hey man I don’t wanna hear about love no more I don’t wanna talk about how I feel I don’t really wanna be me no more Dress down now I look a little too Boy next door Maybe I should try to find a downtown whore That’ll make me look hardcore I need you to tell me what to stand for I’ve been looking for something Something I’ve never seen We’re all looking for something Something to be Hey man Play another one of those heartbreak songs Tell another story how things go wrong And they never get back My pain is a platinum stack Take that shit back You don’t wanna be me when it all goes wrong You don’t wanna see me with the houselights on I’m a little too headstrong Stand tall I don’t wanna get walked on I can’t stand what I’m starting to be I can’t stand the people that I’m starting to need There’s so much now That can go wrong And I don’t need nobody Trying to help it along It’s the same old song Everybody says you’ve been away too long Everybody wanna tell you what went wrong Wanna make you like an icon Til you believe that they’re...

Read More

Ariana Grande – Tutti gli aggiornamenti sull’attentato

Concorso Pirati dei Caraibi – UCI Cinemas

Speciale Maggie & Bianca

Maggie e Bianca - logo ginger

WOW! Il Diario delle Tea Sisters

Video Recenti

Loading...