Autore: Boyce Avenue

Boyce Avenue – I Look to You

Do I look like a slut? Uh-huh. Shut up. You know, I don’t understand why everyone keeps calling us sluts. Me neither, I’m a good girl. Yeah, me too. Hell, I just went to church the other day. Here’s a story about the boys of the alter. Some of them got between me and my halter. But I don’t think the Good Lord would mind, I was calling his name the whole time. Sometimes I get a little drunk, and I go home with some crazy punks. But don’t judge me by what I do, ’cause baby you know you want to hit it too. Shit, you know they all want to hit it. Yeah, they’re just talkin’ shit ’cause they want it. You know, maybe it’s these outfits we wear, I mean, I can see your boobies. Shit my stylist is on a budget, he’s just trying to save some fabric. It really doesn’t matter, I’m just gonna end up taking it off anyway. So what if I’m a little nudie? It don’t mean you’re gonna get some booty, Baby I just want to shake it, it took mama nine months to make it. My daisy dukes they fit just right, they squeeze my coochie really tight. So that when I shake and dance, there’s a party in my pants. Shit, I like your daisy dukes, I think...

Read More

Boyce Avenue – One / Let It Be

Don’t misunderstand me ’cause I want you I see you on the floor baby, I want you Baby stop where you’re standing I need to talk to you Last night was really crazy And I wanna make it up to you And I, I didn’t realize That I meant anything to you But now that I know your feelings I need to get it through to you Don’t misunderstand me ’cause I want you I see you on the floor baby, I want you Don’t misunderstand me ’cause I want you I want you to want me too, like I want you I want you And I want you Cause I want you Tell me girl, where do we go from here I’ve been thinkin’ ’bout you and I see you everywhere And I, I’d be real surprised If I got to see you in the new morning I swear, the feeling I get from you Makes it so damn hard to forget about the things you do And you, you seem to think it’s cool To walk away from me, to misunderstand me girl Don’t misunderstand me ’cause I want you I see you on the floor baby, I want you Don’t misunderstand me ’cause I want you I want you to want me too, like I want you Don’t misunderstand me ’cause I want you I see...

Read More

Boyce Avenue – Not a Bad Thing

This is the end you know Lady, the plans we had went all wrong We ain’t nothing but fight and shout and tears We got to a point I can’t stand I’ve had it to the limit; I can’t be your man I ain’t more than a minute away from walking We can’t cry the pain away We can’t find a need to stay I slowly realized there’s nothing on our side Out of my life, Out of my mind Out of the tears that we can’t deny We need to swallow all our pride And leave this mess behind Out of my head, Out of my bed Out of the dreams we had, they’re bad Tell them it’s me who made you sad Tell them the fairytale gone bad Another night and I bleed They all make mistakes and so did we But we did something we can never turn back right Find a new one to fool Leave and don’t look back. I won’t follow We have nothing left. It’s the end of our time We can’t cry the pain away We can’t find a need to stay There’s no more rabbits in my hat to make things right Out of my life, Out of my mind Out of the tears we can’t deny We need to swallow all our pride And leave this mess behind Out...

Read More

Boyce Avenue – The One That Got Away

Don’t misunderstand me ’cause I want you I see you on the floor baby, I want you Baby stop where you’re standing I need to talk to you Last night was really crazy And I wanna make it up to you And I, I didn’t realize That I meant anything to you But now that I know your feelings I need to get it through to you Don’t misunderstand me ’cause I want you I see you on the floor baby, I want you Don’t misunderstand me ’cause I want you I want you to want me too, like I want you I want you And I want you Cause I want you Tell me girl, where do we go from here I’ve been thinkin’ ’bout you and I see you everywhere And I, I’d be real surprised If I got to see you in the new morning I swear, the feeling I get from you Makes it so damn hard to forget about the things you do And you, you seem to think it’s cool To walk away from me, to misunderstand me girl Don’t misunderstand me ’cause I want you I see you on the floor baby, I want you Don’t misunderstand me ’cause I want you I want you to want me too, like I want you Don’t misunderstand me ’cause I want you I see...

Read More

Boyce Avenue – Call Me Maybe

You and me, we have an opportunity And we could make it something really cool But you, you think I’m not that kind of girl I’m here to tell ya baby I know how to rock your world Don’t think that I’m not strong I’m the one to take you on Don’t underestimate me boy I’ll make you sorry you were born You don’t know me The way you really should You’re sure misunderstood Don’t call me baby You gotta learn that baby that’ll never do You know I don’t belong to you It’s time you knew I’m not your baby I belong to me So don’t call me baby Behind my smile is my IQ I must admit this does not sit with the likes of you You’re really sweet Mmmm.. you’re really nice But didn’t mama ever tell ya not to play with fire Don’t think that I’m not strong I’m the one to take you on Don’t underestimate me boy I’ll make you sorry you were born You don’t know me The way you really should You’re sure misunderstood Don’t call me baby You gotta learn that baby that’ll never do You know I don’t belong to you It’s time you knew I’m not your baby I belong to me So don’t call me baby You and me we have an opportunity And we could make...

Read More

Speciale Maggie & Bianca

Maggie e Bianca - logo ginger

Incontra i Moodboards!

WOW! Il Diario delle Tea Sisters

Video Recenti

Loading...