Autore: marvin gaye

marvin gaye – The Teen Beat Song

[Both:] The world is just a great big onion [MG:] & pain & fear are the spices that make you cry [Both:] Oh, & the only way to get rid of this great big onion [VS:] Is to plant love seeds until it dies, uh huh [MG:] Hey world! We got a great big job to do Yeah, we need you & everybody who loves truth Don’t you know we’ve got to clean up this place & reach far high & oh yeah [VS:] Yes we do We gotta be headstrong about rightin’ the wrong & make a mountain of happy souls, oh; [MG:] Oh [Both:] The world is just a great big onion [MG:] & I don’t care, it’s the face people like to wear [VS:] Yes it is now [Both:] & the only way to get rid of this great big onion [VS:] Every one single soul’s got to do their share [MG:] Tell about it, baby! [MG:] So come on, let’s knock on every door Tell them love is the answer Whether they’re rich or poor, oh yeah For we don’t care what you do How you look, or your status claim, baby [VS:] No no, because brothers & sisters From now on, is gonna be everyone’s name, oh oh [Both:] The world is just a great big onion [MG:] & pain & fear are the...

Read More

marvin gaye – Poor Abbey Walsh, Part 2

I used to go out to parties and stand around ‘cause I was too nervous to really get down but my body yearned to be free I got up on the floor and thought somebody could choose me No more standin’ there beside the walls I done got myself together baby and now I’m havin’ a ball As long as you’re groovin’ there’s always a chance somebody watches might wanna make romance Move your body, ooo baby, you dance all night to the groove and feel alright Everybody’s groovin’ on like a fool But if you see me spread out and let me in Baby just party high and low Let me step into your erotic zone Move it up Turn it ‘round ooo Shake it down OOWWWW You can love me when you want to babe This is such a groovy party baby We’re here face to face Everybody’s swingin’ This is such a groovy place All the young ladies are so fine! You’re movin your body easy with no doubts I know what you thinkin’ baby you wanna turn me out Think I’m gonna let you do it babe Keep on dancin’ You got to get it Got to give it up (repeat until...

Read More

marvin gaye – Main Theme From Trouble Man

I come up hard, baby, and that ain’t cool! I didn’t make it sugah, playin’ by the rules! I come up hard, babe, but now I’m fine. I’m shakin’ trouble sugah, & movin’ down the line. I come up hard, but that’s OK. ‘Cause Trouble Man don’t get in my way!! I come up hard, baby! I mean fo’ real, baby, cuz I’m a Troubled Man! Gonna keep movin’, gonna go to town. I come up hard, and now I’m gettin’ down! There’s only 3 things that’s fa sho*: Taxes, death and trouble This I know, baby. this I know. Yeah, you never let it sweat you baby, whooooo Got me singin’, yeah, yeah, hooo I come up hard, baby, I had to fight! To keep my dignity with all my might! I come up hard, I had to win! Then start all over. And WIN AGAIN!! I come up hard, but that’s OK! ‘Cause Trouble Man don’t get in my way Hey,Hey! Now I been some places and I seen some faces I got my connections they take my directions Don’t care what they say. that’s OK, they don’t bother me I’m ready to make it, don’t care ‘bout the weather Don’t care ‘bout no trouble, got myself together No laughin’, no cryin’, my protection’s all around me I come up hard, baby I mean for real, baby...

Read More

marvin gaye – Life Is A Gamble

Oh, oh mr darling Oh, yeah, yeah, yeah The artist pays the price So you won’t have to pay If only we would listen To What they have to say There are songs from wisdom There are songs from from satan There are songs from from lovin’ There are songs from And hatin’ There are songs from from lust There are songs from pain Some songs were done by chosen men Some from men, insane Groove, baby, groove on the light, one time Groove, baby, on the right Dance, baby, to the light this time Dance sugar, on the right side Groove, baby, groove on the light, this time Groove, baby, on the right side Dance, baby, to the light and you do good Dance, baby, to the light Some songs will show wich way to go If only you would listen Bad songs that turn you on Show you how much is missing Songs we’re meant to listen to You’re checkin’ out the best Good songs were sent to men from God Help us pass the test Life is for learning And the purpose is joinin’ up With the love of thousand bodies needed But your soul is never destroyed Your love, darling, this is all we desire And all they want is a little understanding, yeah Sometimes as song can prophesize a warning from the Master To...

Read More

marvin gaye – Lets Get It On [Live]

I’ve been really tryin’, baby Tryin’ to hold back this feelin’ for so long And if you feel like I feel, baby Then come on, oh come on Let’s get it on, ah baby Let’s get it on, let’s love, baby Let’s get it on, sugar Let’s get it on, whoo-ooh-ooh We’re all sensitive people With so much to give, understanding, sugar Since we got to be Let’s live, I love you There’s nothing wrong with me Lovin’ you, baby no no And givin’ yourself to me could never be wrong If the love is true, oh baby Don’t you know how sweet and wonderful Life can be? I’m asking you baby To get it on with me I ain’t gonna worry I ain’t gonna push, I won’t push you baby So come on, come on, come on, come on, come on baby Stop beatin’ ‘round the bush Let’s get it on Let’s get it on, you know what I’m talkin’ about Come on baby, hey hey, let your love come out If you believe in love, Let’s get it on, let’s get it on, baby This minute, oh yeah Let’s get it on, please, Please get it on I know that you know what I’ve been dreaming of Don’t you baby? My whole body wants the feeling of love, Ah help me! I ain’t gonna worry, No I...

Read More

Speciale Maggie & Bianca

Maggie e Bianca - logo ginger

Video Recenti

Loading...